Post by altocognalean on Feb 18, 2022 23:03:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Racing in Car 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Racing in Car 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsat guld ▞▞▞
▞▞▞ Racing in Car 2 2022 version ▞▞▞
Så bra men det tar tid vid lastning och när vi väljer bil så det tar lite tid
Ja, spelet är bra på något sätt men samma väg upprepas om och om igen vilket är så mycket stressande
Jag älskar det här spelet 😍. Det är en sådan upplevelse. Men..... Vi måste veta om det finns nivåer i det här spelet eller inte. Om du tjänar eller vinner något på det här spelet. Jag älskar det här spelet dock. Det är verkligen häftigt
Jag tycker att spelet är så roligt. Jag har spelat spelet och det är okej med mig. Tack
Vägarna är bara raka, navigering här gör det tråkigt. Gör några förbättringar för att hjälpa spelare att resa runt på ett realistiskt sätt.
Trevligt spel men det finns ingen slutpunkt och inga uppdrag. Det blir tråkigt efter att ha spelat en stund
Kunde inte gå åt sidan ..jag kraschade! Det här spelet är inte särskilt bra, du bör sätt att undvika att hamna i en krasch eller annat. Jag tycker om spelet men kontrollerna måste förbättras
Den är inte så..du vet..
det här är inte så dåligt spel och inte dålig grafik faktiskt, det är det bästa bilhandtaget jag har spelat, jag kommer att ge dem en 5:a för det är bara bra och bra, det är inget fel på det här spelet medan jag spelade det bara en liten bit men det är bra för mig och det var styrningen och hastigheten men faktiskt hastigheten är bra
Racing in Car 2 Rennsport exk
Racing in Car 2 እሽቅድድም mnc
det är hemskt 2 knappar kommer bara på. och du kan bara bli direkt dum. det här är det sämsta spelet jag någonsin spelat.😡
Jag tycker att det här spelet ska ha ljus när du vill svänga vänster eller höger
Det är ett trevligt spel, jag gillar det även om barn gillar det så mycket.
spelet är fantastiskt få backspeglar att fungera förbättra vägen gör kurvor skarpa hörn få stan att köra olika väderförändringar förbättra kabinen få föraren att se passagerarsätet. rakkörning på motorväg är tråkigt.överlag bra grafik i bilar.ihit the overspeed och omkörning med lätt. göra ett alternativ för en manuell bil outomatic bara är tråkigt vi behöver växla vi behöver för att starta bilen istället för att bara släppa bilen på vägen sätta lite mer utmaningar när du kör.
jag såg inget nytt men må bra när du spelar, ni borde lägga till huvudrörelser och fler kameravyer! tackx
Wow det var bra varje gång jag såg att det var på min mobiltelefon en dubbel mottagare i min blu ray och jag tror att det är en bra sak att göra iw och jag är inte 3 din en 3:e klassare i världen kommer inte att vara en bra sak att göra gör iw och jag är inte säker på vad som går ut på samma sätt som jag har en bra sak med det och jag tror att jag är en bra sak att göra iw och jag kommer inte att vara försiktig med våra ansträngningar och Furious p och vi kommer att vara försiktiga med våra ansträngningar och under de kommande två veckorna att vara försiktiga med våra
Denna mycket lätta idé att lära sig bilkörning är det bästa spelet i världen. Tack 😚😘🥰😍🥳🥳🙃😜
det är ok men är lite tråkigt eftersom det inte är någon mening med spelet så jag sa bara ok, 3 stjärnor för den här jag sa 3 eftersom det är lite tråkigt och det finns så många knappar i en riktig bil och du satte bara 2 knappar 1 knapp att gå framåt och den andra att gå bakåt kom igen nu kan du göra det bättre då bara två knappar du kan sätta på knappen (pip pip) du kan göra detta när du går i en värld för att sätta i nycklarna också du kan sätta det u kan vara platser att parkera bilen och u kan gå ut bilen sätta dem
Enhetsinformation superbra 👍 för dig 😉 du kan ta samma som han kommer att bli 😜😜😜
Ganska bra spel, inte bra, men att komma dit.
Jag gillar det här spelet att det är så lätt för mig, men det finns problem med att det finns 3 kartor och bilar. Lägg till fler kartor och bilar. Jag ger 3 stjärnor. Det är ett bra spel 😎😎
Car Eats Car 3 - Evil Cars av SMOKOKO LTD
Roligt
behå
Anständig grafik men introduktion av nya lägen samt nattkörning behövs också. hoppas att se det i nästa uppdatering och även introducera några fler nya bilar och spellägen
Dessa spel är trevliga men vägen är inte bra ingen tvärväg och ingen känslighetsjustering
Grafiken är bra men kontrollerna är dåliga
Hitta produkter liknande " Project CARS 2 racing - PC" hos Tradera! Upptäck begagnat och oanvänt bland Datorspel på Sveriges största cirkulära marknad.
Det ser ut som ett enkelt spel men det är Awsome om det finns fler alternativ för färgglada bilar och ger mer snabbare det kommer att vara ett topprankat spel
Du behöver förbättra det. Grafiken är bra men kontrollerna är sämsta. Det borde finnas många lägen och nya uppdateringar som skulle göra oss mer intressanta. Om du förbättrar allt detta kan du säkert bli nr 1
Saknar bara ratten. Visningar och alternativ är mycket mindre bara flytta åt vänster och höger det verkar tråkigt men grafik och noggrannhet är bäst
Coolt spel kan lägga till en ratt för att luta.
Racing in Car 2 Racing eni
Det är trevligt men det borde vara många vägar och även till stadskörningsplats
Det är på något sätt bra men problemet är grafiken, det var därför jag gav den tre stjärnor
Grafik är si och så. Bilar ser bra ut i bakgrunden gfx genomsnitt. Kontrollerna är förvånansvärt bra. Synd att sensorkalibrering inte är tillgänglig. Men den dåliga sidan är att detta bara är ännu ett rakt lopp. Andra bilar håller bara sina linjer. Så det blir tråkigt väldigt snart.
Min växel fungerar INTE men då att spelen är bra kontrollerna är ok grafiken är bra spelet bra (min mamma sa att hon skulle säga detta)
behöver vändningar och lägre priser
Spelet är fantastiskt. Jag skriver egentligen inga recensioner om spel, jag ville bara visa min åsikt. Jag gav spelet fem stjärnor eftersom det var välbyggt och var lämpligt byggt. Så kudos till d ledningsgruppen✌✌.❤❤❤ detta spel
Inte illa. men svårt att uppnå poäng .det kan vara lättare att gå till nästa steg
Real Car Race 3D Games Offline - Racing Car Game – Appar på . ... Topp bästa racing spel för Android ... Racing in Car 2 - Ladda ner gratis för Android.
ATG and Swedish Horse Racing - Players Partners V75
CSR Racing 2 - Car Racing Game - Latest Version For Android
Jag menar att det är coolt för du får en känsla av att köra men den har det här problemet med att det hänger ihop och jag tror att du kan göra mycket mycket bättre
Vägen är rak utan uppdrag och något speciellt blev uttråkat efter 5 minuter.
Det har gett mig mycket körerfarenhet. Tack för. Sådana spel måste publiceras för istället för att gå på körskola kan du spela det här spelet och lära dig att köra bil. Tack igen.
Jag var så exalterad över att få spelet men när jag fick spelet kunde jag inte komma på hur jag skulle spela, jag rekommenderar det om du kan skicka ett meddelande om hur man spelar, tack för din tid
BH hej
Cooking Team - Chef's Roger Restaurant Games არკადული jpp
Är väldigt dålig på grund av kontrollen. Och också väldigt fördröjd att spela och dålig eftersom det kraschade när jag försökte spela. Så bara en stjärna
Racing in Car 2 Preteky kyit
Vad betyder YOUR RACING CAR på Svenska - TR-Ex
Trevligt spel men behöver möjlighet att byta körsida till höger sida tack.