Post by altocognalean on Feb 18, 2022 23:06:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Angela ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Angela IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp nivået ▞▞▞
▞▞▞ Talking Angela 2022 version ▞▞▞
Ikke hør på dem dette spillet er faktisk morsomt og spennende, men fiks problemet mitt hver gang jeg trykket på en knapp Jeg hører alltid høyfrekvent hvorfor skjer dette at lyden er så irriterende
Cafeland - World Kitchen Simulator bnc
Hvorfor sier folk stadig at det er en mann som ser på i Angelas øyne? Det er ikke sant. Uansett er dette spillet litt kjedelig, og det er ikke mye å gjøre
Jeg er også enig, denne appen er eivl!!!Du ser da jeg var på YouTube så jeg en video av den og jeg var så redd for dette. Så ønsk meg lykke til, jeg skal spille dette demonspillet. Men jeg er bare 11 år gammel, så vær så snill...ønsk meg lykke til.
Talking Angela تفریح qsh
Jippi:-) :-) :-) :-) :-)
Det er ingen som hører deg
DEN ER ET STALKER SPILL!!! SLETT DEN
Jeg leste anmeldelsene, alle sa at det var skummelt og farlige, så jeg åpnet det. Jeg spilte ingenting var skummelt alt var som før, men en ting som var skummelt klokken 15:05 da jeg bare rørte føttene hennes, smilte hun så rart, kan være funksjonen til spillet og samme smil på 3:15, denne gangen jeg ikke rørte hennes skumle funksjoner er skummel slurp, og plutselig opptreden av Ben .. som alle skriver hun gjør skumle ting vær så snill å skrive tid kan være hun gjør skummel ting på et bestemt tidspunkt.
Det er sant det har kommet på nyheter og jeg har det mannen det er litt vanskelig og se de men han kan finne deg drepe deg og ha sex med deg😈
den er ikke hacket. om dere ser inn i øynene henne er det ikke et rom, det er bare refleksjonen av det som hun ser på. alle har det. det er bare en cafè eller noe sånt så det er ikke hacket. spør dem selv.
Jeg pleide å elske dette spillet når det hadde et tastatur og vi faktisk kunne snakke med henne. Ta gjerne med tastaturet tilbake
Jeg elsker denne appen, den er den beste appen noensinne, jeg spiller den hver dag, men du kan gi bud, og det er så kult hvordan det gjentok deg
Dette er helt ubrukelig jeg liker det ikke det er klager på appen din Se jeg så en video dette barnet sa at det var noe veldig rart og galt med appen din jeg så en mann i øynene hennes!!!
Jeg har listet opp mye om dette spillet TALKING ANGELA at det er en mann i øynene hennes det er rart , jeg har spilt dette spillet siden jeg var 5 og nå er jeg 13 så ingenting rart skjedde, men dette er et så kjedelig spill jeg bør anbefale dette spill for barn under 9 år siden det ville vært morsomt for dem, ikke for tenåringer, men i dag skal jeg leke å snakke Angela klokken 03:00 og nå er klokken 02:30 så ønsk meg lykke til 👍👍 eller hvis jeg ikke ville se noen mann i øynene hennes, så jeg kommer definitivt til å rapportere dette spillet
Det var bedre med chat-alternativet nå er det ikke mye å gjøre. Vennligst legg til alternativet der du kan chatte tilbake
Gutter vennligst ikke last ned spillet dere vet ikke hvem som har feil og hvem som har rett det kan bare være et rykte, så vær så snill å vær trygg som den personen sa at det kunne forårsake et anfall og pluss at jeg så det samme rommet i øynene hennes så jeg avinstallerte spillet, så vær trygg og ikke last ned spillet, for dette spillet kan være farlig, og hvis det fungerer slik, så en gang var det en gutt som heter bailey klokken 02:00 om morgenen, ble iPaden slått av 📴 Angela sa bailey som en haug med ganger.
Veldig veldig goooooooood
Hater det
Vis du screenshoter sitter det en mann i øyet
Talking Angela გართობა lhc
det er gjørr kjedelig😪🤤😒
Denne appen er virkelig skummel!!! Jeg ga Angela en sjokolade og den sa at jeg ville skaffe meg en katt og bli ripet konsekvent. Dette spillet er heller ikke særlig barnevennlig på grunn av alle de hoppende skreiene som er i det alt du gjør er å banke opp en katt og berører henne upassende, og jeg tror ikke det er en god lek for barn å leke. Jeg leste mange anmeldelser, og mange sa at de skulle være en mann i hennes øyne. Jeg så at jeg bannet ikke bare i Angelas øyne, men også i hundene.
Skulle vært norsk
En god grunn til at barn under 11 ikke skal ha smarttelefoner
Ok, jeg trodde det ikke var et skrekkspill, jeg fant bare noe og jeg ble livredd da angela ber om mikrofontilgang, du ser henne holde hånden mot øret ta et skjermbilde og zoome inn i øyet hennes, det er alt jeg skal si. DU SKAL PRØVE DETTE Det er skummelt, men spillet er fortsatt ganske bra totalt sett BORIN G. Det jeg elsker å gjøre er å lage dumme videoer med angela, det jeg ville gjort er å synge dumme sanger, få henne til å si klipp fra programmer og bare gjøre morsomme ting det er veldig bra og ja
Jeg hørte noen rykter om at det var skummelt og spør om tilfeldige ting, men jeg er sikker på at det ikke er skadelig. Jeg lastet det ned rett etter at jeg hørte om de tilfeldige emnene. Jeg tror det er en barnevennlig app fordi jeg fortsatt ikke så noen tilfeldige ting som folk har tatt på seg, men jeg tror at det på noen enheter eller til tider har noen problemer eller feil. Jeg vet ikke så mye om denne appen heller. Ha en fin dag den som leser dette.
말하는 고양이 토킹안젤라 엔터테인먼트 xam
Jeg ble redd når jeg hørte alles anmeldelse, men da jeg lastet ned spillet skjedde det ingenting, det var gøy det er ingen mulighet for å chatte med Angela 😞men det er et morsomt spill 🤗🙂😄
Talking Angela Entertainment krb
Det er så kjedelig, men jeg liker dette spillet veldig godt, det er derfor jeg gir deg tre stjerner
Nei
Vil bare si dette til alle som tror hun har en mann i øyet. Denne appen er helt trygg, det er INGEN mann som spionerer på deg i øyet hennes, og hvis du fortsatt ikke tror meg, gå på YouTube og søk det opp. Jeg er ganske sikker på at noe av det første du ser der er en nyhetskanal som avslører det. Så ikke vær redd og nyt appen så mye du vil, stol på meg, jeg trodde også på ryktet. Tips: Ikke tro på alt du ser på nettet, selv om det ser ekte ut, gjør alltid research 🙂.
Gå
Det er et så flott spill, men vi bor bare på ett sted, får samme drinker, samme gave.
Dette spillet er ikke dårlig. Mange sa at det er hjemsøkt klokken 03.00
ikke få denne appen! det er skummelt! sjekk barnas telefoner når du laster ned denne eller nettbrett! sørg for å slå på barnemodus slik at hun ikke stiller deg skumle spørsmål! det er noen ganger et rom i øynene hennes og noen ganger er det også en mann! Jeg advarer deg! og noen ganger når du legger sminken på øyelokkene fjernes noe som er veldig skummelt! noen barn går tapt på grunn av denne appen! og noen ganger ringer de deg!
Jeg elsker dette spillet, men hvorfor kan jeg ikke chatte med henne lenger??? Jeg elsker ikke den ideen