Post by altocognalean on Feb 18, 2022 23:09:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bowling Crew — 3D bowling game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bowling Crew — 3D bowling game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa enemmän kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Bowling Crew — 3D bowling game 2022 version ▞▞▞
Pidän tästä pelistä paitsi, että ajastin on ollut epäreilu muutaman kerran, kun en saanut hyvää vastaanottoa ja tunsin itseni huijatuksi.
Tärinä lisää
Hyvää ajanhukkaa, kunnollista etenemistä ilman rahaa, mutta paljon vaihtoehtoja, jos haluat. Toivon kuitenkin, että tie katkaisijavaihtoehto olisi olemassa
Rakastan sitä, kunpa olisi halvempaa päivittää näitä palloja, joita he antavat sinulle niin paljon
Antaisi 5 tähteä, mutta peli jäätyy ja kaatuu kesken turnauksen ja lopulta häviän, kun olen edellä. Erittäin turhauttavaa
PÄIVITYS: Kirjoitin huonon arvostelun heidän boteistaan, enkä nyt voi voittaa peliä. En ole koskaan mennyt ensimmäiseksi niin paljon kuin nyt ja pelaan samaa kuviota yhä uudelleen ja uudelleen samoja botteja vastaan (eri kuvat, mutta sama määrä palkintoja). Maksoin kausikortin ja minua rangaistaan huonosta arvostelusta. En ole koskaan pelannut samaa kuviota yli 10 kertaa peräkkäin ja eri liittolaisilla JA minun piti mennä ensin, jotta he tietävät kuinka paljon botin on voitettava. Jos haluat voittaa, älä valita boteista.
Hyvää kamaa. Mutta loppukaistojen ohittaminen on vaikeaa.
Rakasta peliä. En malta odottaa Google Play -linkin saamista. Lyhyitä, nopeita pelejä upealla fysiikalla. Monta kertaa tunnen itseni seisomaan jätetyn neulan ryöstetyksi (ihan kuin oikea keilailu 🎳😂)
Peli alkaa itse asiassa noin 3/10 yrityksestä. Yleensä tyhjään näyttöön tai "Unity Web engine ei käynnistynyt". Kun peli avautuu, se on hauskaa. Jos se avautuu.
Bowling Crew — 3D bowling game Спортивні wdw
Minulla on edelleen vaikeuksia päästä peliin puhelimen kautta, mutta ongelma ei kuitenkaan ole tabletillani. Heidän täytyy todella tehdä jotain päästäkseen eroon pelin häiriöistä/vioista sen sijaan, että he yrittäisivät toimia ikään kuin ongelma olisi pelaajassa, mutta se ei ole.
Hauska peli, useimmat keilailupelit ovat perseitä, mutta tämä on hyvä, upea grafiikka.
Tämä peli on hauskaa, mutta en pidä siitä, että voit säästää tarpeeksi pelirahaa saadaksesi siistejä skinejä, mutta sen sijaan saat aina homoavatarin
Jos pidät kilpailusta, tämä on sinun pelisi.....HAUSA FUN FUN !!!...Olen lukenut melkein kaikki arvostelusi ..Näyttää siltä, että monet pelaajat ovat pettyneitä, mutta vastauksesi ovat kuitenkin asiallisia. ...Peli on mielestäni hauska, jännittävä ja melko kilpailukykyinen.....Olen ladannut paljon pelejä, mutta Bowling Crew-3D on suosikkini kärjessä..Se on progressiivinen peli, ja sinun pallosi ja valitut pelit vaikuttavat voittoihisi, mikä tosin kesti jonkin aikaa tajuta tämä. Rakastan tätä peliä
Bowling Crew — 3D bowling game Sport ubif
Tosi hyvä peli tykkään pelaa rentouttaa
Kuten suurelta osin. Puuttuu vain vuorovaikutus muiden pelaajien kanssa...
Se on aika siistiä, mutta menetän jatkuvasti pelejäni, koska se viivästyy jatkuvasti.
Ok
Pidän siitä paljon. Tapahtumat ja tavarat ovat kalliita, mutta kaiken kaikkiaan 5 tähteä.
Sinun on vielä korjattava ongelma häviäjiin ja itkeviin vauvoihin, jotka eivät voita, lopettamaan pelin keskellä ja itkemään sitä. Toinen henkilö menettää pisteen asemansa ja se sotkee hänet. Niitä, jotka päättävät lopettaa, tulee rangaista vähintään 10 kultaharkolla lopettamisesta. Ja sitten pelikielto viikoksi tai kahdeksi. Pelkästään itkemisen vuoksi lopeta peli kuin aikuinen ja ota tappiosi. Tämä pahenee ja pahenee ja olen kyllästynyt vauvojen itkuun.
Kamala peli. Ei mitään muuta kuin botit, ei oikeita online-pelaajia. Kamalaa ja pitäisi poistaa mahdollisimman pian. Lisää täytetty peli ja kaikkien aikojen huonoin kokemus.
Tämä peli on vaikein kokeilla ja päivittää, eikä se salli sinun jatkaa pelaamista ennen kuin se päivitetään. Asetuksiin, sovelluksiin, pakkopysäytykseen, tallennustilaan ja välimuistin tyhjentäminen ei toimi!!
Pidän pelistä, tiedän, että voitot tulevat yksilöiltä. Kysymykseni, miksi niin paljon päivityksiä? Tunnen algoritmit laskennan ja fysiikan korkeakoulututkinnon jälkeen. Mihin kohdistat? Ja miksi? Peliä voidaan päivittää omalla kohdallasi, miksi tehdä henkilöstä, jolla on lukemattomia avoimia petoskanavia, huijauksia? Minusta tuntuu, että minun ei pitäisi vain poistaa asennusta, vaan myös lähettää varoituksia. Vastaa, rakastan todella tätä sovellusta.
Rakastan tätä peliä, mutta se jäätyy usein otteluiden aikana!
Peli on hyvä P vs P -pelissä. Myös 3D-tehosteet ovat hyviä. Pelin rahallistaminen kehittäjille on aina hienoa, mutta vielä parempi, kun rahat sen pelaajille. Mitä järkeä on saada niin paljon kultaa tai kolikoita, jos en voi myydä ja tehdä todellista voittoa. voiko kehittäjä myös ansaita palkkion jokaisesta myynnistäni? Myöskään vaikeudet eivät saa olla sellaisia, että siitä tulee onnenpeli taitojen sijaan, koukun ohjauksen saattaminen liikkumaan liian nopeasti ihmissilmälle ei ole fiksu tapa pitää...
Minä rakastan tätä peliä! Rakasta keilailua ja erilaisia keilapalloja ja -ratoja! Todella hauskaa ja jännittävää pelata! Pelimerkkien voittaminen ja palkintojen ansaitseminen on myös hauskaa ja jännittävää. Suosittelen tätä peliä perheelle ja ystäville!
Rakastan aina keilailua aikuisena, ja tämä sovellus tuo siihen tehosteita. En malta odottaa, että pääsen näkemään teistä lisää tulevaisuudessa.
Pidän siitä, mutta ainoa asia on, että alhaisten tasojen hyödyntäminen ja korkean tason edun tunteminen on joskus turhauttavaa. Kaiken kaikkiaan hauskaa ja haastavaa..
Peli on viallinen. Ei mitään järkeä koskaan kierrellä palloa. Heitä se suoraan päätappiin.
Ihan ok peli.
Hieno sovellus. Nautin keilailun monipuolisuudesta. Ei ongelmia tämän pelin kanssa
Bowling Crew — 3D bowling game Sports pgun
Alussa kaikki oli kunnossa, mutta mitä enemmän etenin, sitä enemmän hävisin pelejä. Erittäin turhauttavaa, koska kun yritin vaihtaa pallon enkeliä, se ei tehnyt sitä. 😒
Erittäin puolueellinen peli, se ei anna sinun voittaa, kun olet korkeammalla tasolla, sama henkilö kohtaa sinut uudestaan ja uudestaan ja saa sinut menemään kaikki rahasi, kun olet korkeammalla tasolla. Älä pelaa tätä peliä, menetät kaikki rahasi. Olen itse menettänyt 2500 inr (noin 33 dollaria)
Fysiikka naurattaa. Voisi olla hauska peli, mutta siinä on sama mekaniikka kuin muissakin arcade-mobiilipeleissä.
Bowling Crew — 3D bowling game விளையாட்டு tlaz
Erittäin koukuttava peli, mutta kaikkien pallojen, polkujen ja tapojen avaaminen kestää ikuisuuden
Pidän tästä pelistä. Se on sujuvaa ja kuka tahansa voi pelata. Sinun ei tarvitse saada tarpeeksi tästä tai tuosta härästä sh__.
Päivityksen jälkeen kaikki on muuttunut!Paljon hauskempaa kuin ennen!!Kiitos kun korjasit asian!!
Rakastan tätä peliä, mutta maksa pelaamisesta! Upea peli ja grafiikat ovat mahtavia eikä mainoksia. Se on ilmainen, mutta ennakkomaksu on maksettava. Minulla on 7 palloa päivitettävänä, mutta en voi. Tarvitsen 7 000 000 kolikkoa päivittääkseni ne. Ja pelaamani ottelut antavat minulle vain 30 000 kolikkoa, jos voitan. Joten pelaan joko vuoden enkä häviä tai maksan melkein 100 dollaria päivittämisestä. Tämä peli on erittäin kallis ja kun saat pallokortteja, ne tarjoavat hyvin vähän. Tulet rakastamaan peliä ja grafiikkaa, mutta siinä se. GL!
Se on hauska peli, mutta epäonnistuu, kun pääset rullalle, ja sovellus sulkeutuu sinuun ja sarjasi päättyy.
Mielenkiintoinen on peli niin vaihtelevat hauska ja kuinka pelata julkisen kahden viattoman ihmisen täydellinen asema.
Hyvä peli. Tarvitaan enemmän selitystä asioille. Mitkä ovat 2 numeroa keilapallojen alla? 100/60 mitä se tarkoittaa? Ei hajuakaan. Lisää myös tilastoja, kuten välilyöntinopeus ja varamäärä. Näytä lisätietoja vastustajista, kuten pelikuukaudet tai voittoprosentti , lyöntiprosentti...jotain.
Marble Mission Jumboq kcgn
Tämä peli on erittäin koukuttava. Pelaamisesta on varmasti paljon palkkaa, mutta se ei ole satunnaiselle pelaajalle välttämätöntä. Kehittäjät tekivät erinomaista työtä tämän pelin kanssa ja suosittelen tätä kaikille, jotka haluavat tappaa aikaa 🤙
Se on OK peli, mutta nastat eivät todellakaan putoa niin kuin niiden pitäisi
Ongelmia saada peli uuteen puhelimeen ilman, että sinun tarvitsee aloittaa alusta.